Hidup aku,cerita aku dan kesah apa :P
Ini cerita aku
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Entah
Jumaat, 26 Februari 2016 • 11:31 PG • 0 comments
Lama dah aku x update cerita dalam blog aku,
dan banyak bende juga dah berubah...

Mak ayah aku bercerai,aku hilang kawan baik aku untuk kali ke-2 tapi tu la,x boleh tengok dari segi negatif je kan.

Aku sekarang jadi macam suri rumah,jaga adik2 aku n kadang tolong mak aku utk bisnes dia so dapat la duit sikit2...

Kadang aku rasa mcm keadaan aku skrg nak push aku untuk jadi yg lebih baik.Sejujurnya aku rasa dalam diri aku dah hilang untuk setahun lebih n aku ternanti2 bila diri aku bangun dari lena yang panjang.Aku mcm koma.Aku bukan yang mcm ni,x semangat n mcm da x nampak arah tujuan hidup.Aku sebenarnya dah dalam stage putus asa dengan diri sendiri.Aku x rasa diri aku ni special mcm sebelum ni.Otak aku blank n jam....

Tak apalah,aku masih lagi berjalan untuk kenal diri aku.Aku akan cari diri aku yang hilang.Aku gelak,aku seronok tapi kadang sunyi.Mungkin dah jauh dari Allah.Bila lah diri aku nak sedar.Aku x nak tidur mcm ni selamanya.Aku x nak jadi 'mayat hidup' mcm ni.Aku kene bangun.Bangun sendiri sbb x ada siapa nampak aku tengah lena,lena dengan dunia aku sendiri.Kadang aku letih duduk dalam dunia aku.Aku nak keluar,tapi aku terperangkap balik.Aku benci diri aku.


FUTURE
Kata Ku
Aizi,weirdo n bakal berumur 20thn

XOXOXO


welcome babe

Apa2 je




>> Osem prince =D
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;