Hidup aku,cerita aku dan kesah apa :P
Ini cerita aku
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Aku benci.....
Ahad, 28 Februari 2016 • 6:56 PG • 0 comments
Aku tak sedih kau marah aku,
aku tak sedih kau tegur aku tapi aku baru sedar yang aku bukan benci perangai kau,tapi aku benci kau.

Bebannya aku rasa nak tanggung rasa benci dengan orang yang aku kene duduk serumah.Aku tak suka membenci,tapi aku benci kau.Tu fakta yang kau kena tahu.

Kalau cakap dengan orang sekeliling pun,dorang akan kecam kau balik sebab dia mudah,diorang tak duduk tempat kau.

Dalam stage hidup aku,ini kali kedua aku kene rasa 'kosong'.Yg pertama kali memang sakit dia sampai setiap hari,setiap catatan nota kecil diri aku minta Tuhan cabut nyawa aku.Kali kedua ni sakit juga,tapi sakit dia tak buat aku rasa nak mati.Aku nak hidup dan balas semua apa diorang buat sebab aku tahu Tuhan takkan sekejam ni sampai buat aku jadi mcm ni melainkan diorang yang dera perasaan aku sampai aku rasa hidup aku kacau bilau.

Alasan aku benci kau sebab kau tak bagi aku jadi diri sendiri dan kau tak hormat aku sebagai manusia yang punya fitrah sendiri dan kelebihan diri.Kau bagi aku buta untuk 20 tahun kenal diri aku sendiri.Anak sulung bukan posisi aku minta,tapi kau langsung x ada sekelumit rasa bersalah buat aku keliru.

Terima kasih sebab kau bagi diri aku peluang untuk rasa hidup tapi sejujurnya aku tak minta dan aku kalau boleh pun tak nak.Memandanglan aku dah hidup sampai umur 21,takkan aku nak biarkan je kan orang2 yg buat aku down sampai rasa diri aku sampah.

Kalau betul pun jalan aku pilih sekarang kau rasa kotor,ingatlah aku tak buat ni sebab aku nak tapi sbb aku nak kau tengok sendiri hasil dari kau semaikan dalam diri aku.

Aku benci jadi jahat,
tapi kadang aku rasa macam x ada peluang aku nak jadi baik dengan wujud ramainya orang yg suka menghakimi,masuk campur hal aku dan menasihati x kene tempat.Kadang katanya nasihat,tapi lebih kepada menghukum aku.Dosa aku diorang nampak,tapi penyebab dia diorang x nak tengok.Manusia memang x adil.Aku harap Tuhan faham kenapa aku pilih jalan ni.





PASTFUTURE
Kata Ku
Aizi,weirdo n bakal berumur 20thn

XOXOXO


welcome babe

Apa2 je




>> Osem prince =D
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Entah