Hidup aku,cerita aku dan kesah apa :P
Ini cerita aku
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Sahabat
Isnin, 29 Februari 2016 • 5:52 PTG • 0 comments
Sekarang ni tengah teman sahabat aku appointment doctor kat selayang.

Aku selalu harap ira sihat,x sakit biar dia bertahan hidup lama dengan aku.
Walaupun bukan bukan 24/7 dia ada,entahlah susah aku nak jelaskan sayang aku kat dia ni.Dia la orang yang banyak bertahan dengan karenah aku,macam mana marahnya aku dekat dia,dia x pernah nak marah balik n melenting.Kadang aku terharu dengan dia sbb dia selalu percaya diri aku.Nasib la Tuhan masih tinggalkan dia untuk aku,sebab aku ni mmg spesies kawan takkan lama la.Siapa tahan dengan aku tu,kira hebat la kesabaran dia.

Ira selalu tak sihat sekarang.Aku punya tahap risau tu teruk gak la tapi malas nak tunjuk kat dia sbb nanti dia marah aku sbb nak fikir masalah dia pulak.Aku harap Allah bagi dia yg terbaik dan panjang umur.Aku sayang sangat dengan dia ni.Walaupun dia tak sempurna kat mata orang lain,bagi aku dia sempurna.Tahap kesabaran dia ni tahap dewa,jiwa pemaaf dan permurah dia x ternilai.Aku banyak buat salah dengan dia,tapi dia relax n selalu kata dia yg salah.Aku harap dia cepat2 kahwin n bahagia jadi seorang ibu kepada anak2 dia nanti...Ameen.

Kau berkatilah kehidupan sahabt ku Ya Allah,berikan yang terbaik dalam kehidupan dia.Kau ampuni segala dosa dia dan kau permudahkan urusan hidup dia Ya Allah...Ameen...Ameen...Ameen


PASTFUTURE
Kata Ku
Aizi,weirdo n bakal berumur 20thn

XOXOXO


welcome babe

Apa2 je




>> Osem prince =D
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Aku benci.....
  • Entah