Hidup aku,cerita aku dan kesah apa :P
Ini cerita aku
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Memang betul...
Jumaat, 11 Mac 2016 • 9:30 PG • 0 comments
Ya memang betul korang pun mangsa ibu bapa yg x pernah bagi perhatian,
tapi x sangka hati korang dingin mcm ni.
Tiada sekelumit rasa bersalah pun masa aku nak cuba bunuh diri 7 tahun dulu...

Mungkin betul apa yg orang cakap,bukan semua  ibu bapa ada rasa untuk meletakkan diri mereka pada diri anak2.Fikir diri mereka je merana,tapi x sedar kadang kerana luka lama,mereka menyakiti anak2 mereka masa sekarang.Bila anak2 meronta,memberontak dan menyuarakan tidak kepuasan hati,mereka membandingkan diri mereka dengan anak2 mereka.

Sebab tu dalam prinsip hidup aku sekarang aku tak nak meremehkan masalah yg sesetgh orang tgh hadapi sbb iman kita berbeza...Mungkin kedengaran mudah pada kau untuk lalui,tapi bukan dia yg tengah hadapi masalah tu.Sebab sakitnya masalah kita diremehkan memang tak terkata.Seolah2 bercakap tak mempertimbangkan diri kau kat tempat dia.

Kalau kita x mampu selesaikan masalah dia atau memberi kata2 nasihat yg mampu buat dia bertahan...Diam itu lebih baik dari nak membandingkan zaman kau dulu2...


PASTFUTURE
Kata Ku
Aizi,weirdo n bakal berumur 20thn

XOXOXO


welcome babe

Apa2 je




>> Osem prince =D
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Sahabat
  • Aku benci.....
  • Entah