Hidup aku,cerita aku dan kesah apa :P
Ini cerita aku
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Memori
Khamis, 14 April 2016 • 2:15 PTG • 0 comments
Hurm..Aku rasa kadang aku ni teruk,
sbb banyak memori yg aku x dapat nak ingat balik.

Benci betul jadi stress ni,sampai memori yg best pun terpush keluar dari otak....

Aku selalu dapat rasa diri aku yg dulu dah mati.
Sebab dulu aku x mcm ni.
Pemilik hati ni pun x tahu,
sedalam mana perasaan dia sudah tenggelam,
Sampai kehilangan deria rasa....
Pemilik hati tertawa riang tanpa terlihat bermasalah,
tapi jauh disudut hati,dia sendiri tidak pasti perasaan ni....Mungkin sudah lumpuh😄




PASTFUTURE
Kata Ku
Aizi,weirdo n bakal berumur 20thn

XOXOXO


welcome babe

Apa2 je




>> Osem prince =D
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Memang betul...
  • Sahabat
  • Aku benci.....
  • Entah